dijous, 22 d’abril del 2010

Ja cansa...però havia de dir la meva

OK. estic d'acord en que ja fa pudor el tema, però és que estava donant-li un parell de voltes al cas i, tot i que als morts se'ls mereix un respecte, no puc evitar flipar en com s'honoren certes coses que a mi no em mereixen el més mínim respecte.



Jo no vull dir que aquest home no es mereixi un respecte només pel fet que era franquista...que n'hi ha uns quants que també ho són i s'ho amaguen encara més, però que pel jo trobo que diuen que ha fet no hauria de ser tan elogiat. 

Vull dir que ara diuen que va ser gràcies a ell que es van fer els Jocs de Barcelona i jo em pregunto, tractant-se del president del COI, això no seria un flagrant cas de corrupció que evidencia que durant el seu mandat les corrupteles eren el pa de cada dia en aquesta casa de barrets que es el COI? No hauria d'haver estat mèrit dels governs i organismes que representaven Barcelona en comptes d'un favor del president del COI? Doncs ho diuen per tot arreu que va ser gràcies a ell i aquí a tothom li sembla tan collonut.

No sé...al final un dia la palmarà la Belen Esteban i li donaran algun premi honorífic pel que ha fet en pro del periodisme televisiu.

3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. A mi em sembla que, per poc que ens agradi, el que pensava en Samaranch ho pensava (i ho pensa) un altíssim percentatge de gent de la seva edat a Catalunya...

    En relació a lo del COI, i lligant-ho amb el teu post anterior, ja fa molt de temps que el prestigi d'aquesta entitat està frec a frec amb el de la SGAE. No vull ni pensar les bacanals que es deuen córrer els delegats que visiten les ciutats candidates a seus olímpiques...

    Què s'ha d'estudiar per ser delegat del COI?

    ResponElimina
  3. Només els morts que en vida van ser respectuosos amb els altres mereixen un respecte.

    Als que van anar per la vida com uns fills de puta, corruptes i còmplices d'assassins, els poden donar ben pel sac.

    Massa tard i massa plàcidament els arriba l'hora.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License