diumenge, 30 de maig del 2010

Enema de cafè

A mi em va sonar a recepta de cuina, però es tracta del que col·loquialment s’anomena lavativa (de café).

El cas és que l’altre dia vam dinar amb un amic que en sap un munt de coses naturistes i, entre molts altres temes, li vaig comentar que em notava el blanc dels ulls una mica groc. Ell va dir que, molt probablement, això estaba relacionat amb el fetge i que el que anava molt bé per netejar el fetge eren unes herbes hepàtiques i, sobretot per desintoxicar el fetge i la vesícula biliar, enema de café.
Jo que sempre he estat encuriosit per aquesta gent (d’edat avançada en gran part) que comenten que de tota la vida es feien lavatives i que anaven tan bé per tantes coses, vaig pensar que potser ja era hora de probar-ho. Vaig buscar informació per internet i, efectivament, vaig veure que era molt recomanat per alliberar toxines del fetge.
Així que vaig preparar la ceremonia fent-me un café i afegint-lo a poc més d’un litre d’aigua que vaig posar a la bossa de plàstic. Vaig untar amb vaselina la broca del 9 que anava a desvirgar el meu ojete i vaig procedir a endinyar-me’l. 


Sorprenentment, només vaig notar a l’inici com si em posés un supositori i després res més. Vaig donar-li a la circulació de la sonda i vaig flipar de la velocitat com el nivel de la bossa anava baixant, pensant que tot allò m’estava entrant pel cul a aquella velocitat de creuer. En poc més d’un minut ja ho tenia dins. Recomanen retenir el líquid uns quants minuts perquè faci el seu efecte.

Jo vaig procedir a treure’m la sonda del cul i vaig poder comprobar que havia anat més endins del que semblava a priori. Per sort, vaig poder superar l’efecte ventosa que em va semblar que feia al principi i que em va provocar una suor freda. En aquells moments representa que m’havia de posar en repós per poder aguantar el liquid dins, però em vaig posar a netejar l’estropici que havia fotut pel terra intentant omplir la bossa. El resultat va ser no vaig arribar a sortir del lavabo i en menys de dos minuts ja estaba assegut a la tassa del wàter patint uns recargolaments brutals. 

L’estucat venecià que va quedar a la pobra tassa del wáter va ser tot un repte pel Pato WC i a dia d’avui, jo em veig el blanc dels ulls amb el mateix to que abans. Potser el de l’altre ull sí que està una mica més vermell.

Conclusió: si heu de netejar el WC i us fot pal, feu-vos un enema de café.

4 comentaris:

  1. jajajaja...és el segon post escatològic que llegeixo avui. Realment ho vas fer? per "netejar" fetge i ronyons no hi ha res millor que "el cardo mariano". unes gotetes diluides en un got d'aigua. Senzill i net!

    ResponElimina
  2. enema DE CAFE x cagar haha

    pero si sembla un xiste haha

    molt bon post !!

    ResponElimina
  3. Molt i molt gran.

    per cert, has vist la columna de la Rahola a La Vanguardia d'avui?, es diu "Café con caquita"...




    (http://www.lavanguardia.es/lv24h/20100603/53938994336.html)

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License