dijous, 29 d’abril del 2010

Remuntada?

Ja ho sé. Quan li has vist els collons, ja saps que es matxo, però feia una mica de pudor tanta eufòria.


No passa res. Era bastant probable amb el resultat d'anada que passés això. Es tractava d'un equip italià que no havia de fer res més que veure-les venir. I tampoc van haver de veure'n tantes.
I qué que els expulsessin un paio als 28 minuts?
Per mi que el Pep els va dir als nanos que no valia xutar fort o que no es podia xutar de fora l'àrea, perquè només van fotre un miserable xut fins que ja era tard de collons....i vinga a fer centrades amb tot de taps de bassa al davant, que com no fotéssin castells ja em diràs tu.

jo, per si de cas, em faré trompetista de jazz...


Jo no sóc cap fanàtic culé, vull dir que quan juguen bé que guanyin, però quan foten pena, que els bombin. No perdré el son perquè una paios que només saben que fotre xuts (ah, no! que els del Barça ni xuten! i a més escriuen llibres!) no facin bé la feina per la que cobren una milionada. Si es tracta de celebrar, jo m'hi apunto, però si es tracta de derrotes, que les pateixin ells, que per això és la seva feina.

Total, que era inevitable que aquesta temporada s'esmunyís algun títol i arribar a semis no està malament, encara que es passi de llarg una final al Bernabéu (que també es podia perdre allà, eh!).
Ara, això sí, el que toca és assegurar-se la lliga, que prou ràbia fa haver de veure aquests mamons celebrant l'eliminació ahir a la Cibeles.
De totes maneres, sempre ens quedarà la lliga i l'Eurolliga de bàsquet.

6 comentaris:

  1. Doncs vist així, molt millor perdre ara que no a Madrid. Ens hagués fet més mal que el decret de nova planta.

    ResponElimina
  2. Sergi, discrepo. El sol fet d'inundar Madrid amb banderes blaugranes, senyeres i estelades hagués estat un plaer. Em fa més mal no haver-hi anat. Segur que, en cas de perdre la final, aquell dia, cap aficionat del Madrid hagués tingut collons d'anar a la Cibeles a celebrar la nostra derrota, a risc de ser durament increpat.

    ResponElimina
  3. Jo vaig patir ahir i em toca patir hui. Amb aquestos patiments no arribaré a vell...

    ResponElimina
  4. És un anàlisis prou racional, però el futbol és irracional...

    Vull dir que encara que estic totalment d'acord, la veritat és que m'he quedat bastant fotut, molt més del que em creia just al acabar el partit. I de fet em toca molt els collons perquè voldria poder racionalitzar-ho, però no puc...

    El futbol és així que diria aquell.

    ResponElimina
  5. I jo que volia la TRIPLE B (Barça-Bayern al Bernabéu). Buaaaaaa...!

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License