dissabte, 18 de setembre del 2010

Cataluña - Espanya

Acabo de tragar-me aquest documental que TV3 va passar aquesta Diada i que, tant aquest dia com quan va estar en cartellera als cinemes, se'm va passar.
Realment l'he trobat molt interessant i, de la mateixa manera que el d'Adéu, Espanya?, et deixa una mica de sensació de frustració envers la majoria dels polítics (tan espanyols com catalans). A més, et deixa una mena de sensació de coïssor a l'ojete de tant que ens donen pel cul (i de com ens deixem).


Estaria molt bé que la gent sapigués el que s'explica en aquests documentals i pogués valorar per ella mateixa, sobretot de cara a les eleccions que se'ns venen, sobre les quals intentaré no fer cap comentari.


En resum, m'agraden molt les declaracions de Miguel Herrero y Rodriguez de Miñón (tan de bó hi hagués més gent a Espanya que tingués aquest sentit comú) i em fot caguera i vomitera el Boadella.

Al final, com sempre, cornuts i a pagar el beure.

10 comentaris:

  1. Aquests documentals els tinc a la reserva per veure'ls aviat. Ja opinaré.

    ResponElimina
  2. Aquest també el tinc pendent, però em sembla que no canviarà massa la meva visió totalment nazi del conflicte.

    ResponElimina
  3. Fa temps que penso en mirar-me'ls, però no estic segur de poder-ho resistir (ja em tenen de prou mala llet habitualment!).

    ResponElimina
  4. És increible veure les bestieses que arriba a dir el Boadella. Com pot una persona sentir odi del que ell mateix és?!

    ResponElimina
  5. El que em va flipar més del Boadella és la bestiesa que diu en el documental de que si l'independència l'haguéssim d'aconseguir com una expropiació on haguéssim de pagar per la terra a expropiar a Espanya (Catalunya), aquí no se'n parlaria tant. Aquest paio qué es xuta?

    ResponElimina
  6. vingui vingui al blog que l'espera, vingui...

    ResponElimina
  7. Boadella fa molta ràbia. Poden editar el documental tallant les seves intervencions?

    ResponElimina
  8. Un mes després de les eleccions, queda clar que ni amb Espanya ni sense Espanya.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License