dilluns, 15 de març del 2010

A la recerca de l'unicorn

Deixeu de buscar que ha caigut un altre mite.
Després de la caiguda de Millet i de Tiger Woods, ara va i em desmunten el mite de l'unicorn.
A la provincia xina de Henan, concretament en un poble que es diu Linlou, ha aparegut una iaia que sembla sortida de la serie del Dr. Slump que és un autèntic unicorn. L'anomenen la 'dona cabra'.

 
sí, sí...vosaltres mireu-me la banya, que així no us fixareu
amb les ungles que aquesta setmana no m'he fet la manicura

Es veu que aquesta dona que es diu Zhang Ruifang i ja té 101 anys, fa un any que li va començar a créixer aquesta banya. Curiosament, ara sembla ser que li'n comença a sortir una altra al cantó dret.
I ara que estic conmocionat per la notícia em venen en ment dues preguntes:
  1. Pot ser que el maromo d'aquesta dona estigui en condicions de fotre-li les banyes? Si és que sí, l'entenc perfectament
  2. Serà que el mite de les banyes és cert, però que triga uns quants anys a sortir i només el pots arribar a comprovar si passes de 100 anys?

6 comentaris:

  1. Aquesta dona sí que té sentit de l'humor. O potser hauria de dir sentir del TUMOR?

    ResponElimina
  2. Se m'afluixen les cames de veure-la...

    ResponElimina
  3. Sobre la primera pregunta: té maromo? La segona té una resposta encara més difícil.
    La veritat és que és una imatge molt impactant.

    ResponElimina
  4. Sí les banyes surten a partir dels 100 anys...elevat sia el senyor!!!

    ResponElimina
  5. Al meu barri hi ha un maromo que s'ha posat una banya enmig del poc front que té. Ja portava argolles al lòbul i tatuat el crani. Ara bé, no m'he fixat el tema manicura.

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License